Порядок виконання робіт

Процес нагрівання, цикли заряд/розряд та час ведуть до деградації елементів високовольтної батареї. Автомобіль за 10 років втрачає не менше 20% (а частіше набагато більше) початкової ємності. Так і сталося з BMW i3 2014, яка надійшла до нас у роботу з проблемою розбалансу комірок.

 

Ремонт батареї електромобіля BMW i3

 

Розбаланс – досить частий випадок, з яким доводиться стикатися у ремонті високовольтної батареї. Найчастіше напруга комірок  просаджується і це не дає можливість висадити батарею. Але у випадку з цим автомобілем, напруга на одному з модулів перевищувала решту на 0,3В і це не дозволяло машину зарядити до 100%. Модуль з напругою на комірках 4.2В запускав захист і машина відключала зарядку батареї.

 

Ремонт батареї електромобіля BMW i3

 

Для вирішення цієї проблеми виконано наступні роботи:

  • зняття батарейного модуля з наступним розбиранням
  • перевірка напруги та внутрішнього опору на всіх модулях з позначкою комірок, що мають розбаланс
  • тривалий процес балансування комірок
  • заміна комірок, що втратили свою ємність (при необхідності)
  • зворотня збірка батарейного модуля
  • встановлення високовольтної батареї на авто
  • тест драйв із виїздом
  • цикл зарядки/розрядки

Ремонт батареї електромобіля BMW i3

Ремонт батареї електромобіля BMW i3

Збільшення ємності батареї BMW i3

Ремонт батареї електромобіля BMW i3

Запас ходу на одному заряді після ремонту склав 120км, що для батареї з SOH 80% є чудовим результатом

 

Якщо Ви зіткнулися з проблемою високовольтної батареї BMW i3 або будь-якої іншої, звертайтеся в Ecar Odessa - ми завжди готові усунути будь-які  несправності, що виникли.

Телефонуйте нам для консультації
Ecar Odessa

ваш електромобіль в надійних руках

Або залиште звернення

Використовуйте форму нижче, щоб зв'язатися з нами і ми обов'язково зателефонуємо Вам