Порядок виконання робіт
Процес нагрівання, цикли заряд/розряд та час ведуть до деградації елементів високовольтної батареї. Автомобіль за 10 років втрачає не менше 20% (а частіше набагато більше) початкової ємності. Так і сталося з BMW i3 2014, яка надійшла до нас у роботу з проблемою розбалансу комірок.
Розбаланс – досить частий випадок, з яким доводиться стикатися у ремонті високовольтної батареї. Найчастіше напруга комірок просаджується і це не дає можливість висадити батарею. Але у випадку з цим автомобілем, напруга на одному з модулів перевищувала решту на 0,3В і це не дозволяло машину зарядити до 100%. Модуль з напругою на комірках 4.2В запускав захист і машина відключала зарядку батареї.
Для вирішення цієї проблеми виконано наступні роботи:
- зняття батарейного модуля з наступним розбиранням
- перевірка напруги та внутрішнього опору на всіх модулях з позначкою комірок, що мають розбаланс
- тривалий процес балансування комірок
- заміна комірок, що втратили свою ємність (при необхідності)
- зворотня збірка батарейного модуля
- встановлення високовольтної батареї на авто
- тест драйв із виїздом
- цикл зарядки/розрядки
Запас ходу на одному заряді після ремонту склав 120км, що для батареї з SOH 80% є чудовим результатом
Якщо Ви зіткнулися з проблемою високовольтної батареї BMW i3 або будь-якої іншої, звертайтеся в Ecar Odessa - ми завжди готові усунути будь-які несправності, що виникли.
Використовуйте форму нижче, щоб зв'язатися з нами і ми обов'язково зателефонуємо Вам